LIDERAZGO

Principio indispensable para fomentar espacios de participación.

University, 24 Bela Road West, Lorem ipsum, London

Phone: 012 3456 789, Fax : 234 23423, Email: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Directions & Hours

The UNIVERSITY is located at 15 West 43rd Street, between Fifth Avenue and the Avenue of the Americas (Sixth Avenue).

Hours of Operation

Seven days a week, 7:00 AM to 11:00 PM

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum at 11:00pm.

By Car

If you are driving north on Sixth Avenue, turn right on 44th Street, right on Fifth Avenue, and right on 43rd Street. The UNIVERSITY is on the right.

If you are driving south on Fifth Avenue, turn right on 43rd Street. The UNIVERSITY is on the right.

Parking

Special discount rates are available at the ABC Parking garage located across the street from the University at the Grace Building (enter at 38 West 43rd Street between 5th and 6th Avenues)

Available Options

$12.00 valid for any 12 hours after 5:30pm

$15.00 valid for any 12 hours anytime

$30.00 valid for any 24 hours anytime

Prices are inclusive of 8.875% tax. Student and guests MUST have their parking claim check validated at the University Front Desk in order to receive discount. Over-sized vehicles are subject to an additional fee of $15. There are no in and out privileges.

By Bus

The A1, A2, A3 and A104 all stop near the University. For bus and subway maps and schedules, visit the AMT’s web site.

Classroom Live Web 2018

logo classroom

Classroom Live Web 2017

logo classroom

pago online

Bienvenidos

Este año el GIMNASIO OBREGÓN cumple 20 años de servicio a la sociedad colombiana, brindando educación de calidad, con alto nivel académico y convivencial, comprometida en la formación de personas íntegras, seguras de sí mismas, con gran sentido de responsabilidad social y altamente competentes para enfrentar los desafíos que ofrece un mundo globalizado.

Desde su fundación, el GIMNASIO OBREGÓN ha encaminado sus esfuerzos por brindar una educación de excelencia, buscando que sus estudiantes desarrollen con disciplina y autogestión sus cualidades, aptitudes, habilidades y se demuestren a sí mismos que pueden alcanzar todos los retos propuestos y lograr altos desempeños en todas las áreas, de manera que logren armonizar su ser en lo afectivo, cognitivo, espiritual, social y emocional.

Es así como año tras año se ha venido fortaleciendo en sus procesos con el fin de entregar a la sociedad jóvenes que, gracias a sus principios y firmes valores, serán agentes positivos en sus entornos.

bienvenida

Sede Administrativa: Calle 62 A Sur No. 67-08 - Sede Preescolar: Calle 62 A Sur No. 67-20 - Sede Primaria y Bachillerato: Calle 62 Bis Sur No. 67-07/13/19/25 Barrio: Madelena
PBX: (571) 2385969 Teléfonos: 8058390 - 2307326

E-mail: gimnasiobregon@gmail.com